Direktlänk till inlägg 24 januari 2016

#älskadesmåliv

Av Sabina H.Lindquist - 24 januari 2016 09:58

Är så tacksam för att jag har möjligheten att ha så många fyrbenta små liv omkring mig och i mitt liv. De gör livet ljusare och roligare tycker jag....så jag ser också till att föreviga minnena av dem och som ni ser nedan...de är så fotogeniska mina små pinglor.

Får jag presentera vår äldsta tös Bona (Cockerspanieln) och vår yngsta spillevink Tilly (svarta och bruna "black and tan" cavalier king charles spanieln) och så mina föräldrars två små bruna (rubyfärgade) cavalier king charles spaniel...Bella och Daisy. :)


Samt något kort på mina föräldrars lilla Milly, som sorgligt nog gick bort 2 augusti 2014. Spelar ingen roll hur lång tid det går saknaden är lika stor som om det var igår. Tänker på dig lilla Millygumman

Mammas tjej <3

   

Vårt lilla bustroll <3



 

"Sluta ta kort nu mamma...åh vad jobbig du är!" 


De där ögonen alltså! <3


   

Pappas tjej <3

 

Älskar att spana och undersöka allt vår lilla Tigerlilly <3


   

Tårtkalas för Bella och självklart är hedersgästerna bjudna ;-) Lilla Milly sitter till höger <3

   

Daisy kom som omplaceringshund (tre år) till mina föräldrar och är faktiskt helsyster till Bella. Familjen hon hade bott hos tidigare hade gjort en massa hemska saker mot henne så hennes tillit för människor var rätt låg och hon var rädd för det mesta. Bara att vara nära och våga ta plats tog tid för henne......men här ser ni att hon äntligen vågar breda ut sig OCH ligga nära. Lilla hjärtat <3


 

Lilla sötnosen Bella <3

 

Pappas kuddar är nästan alltid "occupado" ;-P "Bästa stället och sova på nära pappas huvud"....tycker Tilly

 

"Jag vaktar dig som en hök"....säger Bona ;-P Spelar ingen roll var jag är i hemmet....vänder jag mig om eller tittar ned så endera ligger eller sitter hon bakom eller nedanför mig. Så här får man kolla vart man sätter fötterna ;-P

 

Mammas lilla mysis 


   

Gosedjur är bland det bästa Bona vet....näst efter mamma alltså ;-)


   

Tilly är pappas flicka ;)


 

Tilly och Bella <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sabina H.Lindquist - 26 april 2017 08:22

Det är ett bra tag sedan jag skrev här och mycket har hänt ända fram tills nu.    Jag har lyckats examinera mig som certifierad laserterapeut, trots alla "bumps in the road" som jag har upplevt under alla mina år som Chronicwarrior.  Jag har äv...

Av Sabina H.Lindquist - 8 juli 2016 13:15

Nu har det sådär varit en lång tid med mycket hinder och motgångar och jag kände spontant för ett litet tag sen att jag behövde unna mig något nytt så det blev ny hårfärg och så kicka igång min motivation för träning igen.....(är jäkligt tungt att mo...

Av Sabina H.Lindquist - 13 maj 2016 11:06

Jag har inte bloggat på länge nu....och vet inte riktigt vart jag ska börja. Så många saker har hänt....så många motgångar att jag knappt vet varken ut eller in längre.   Först och främst dog min farmor 2016-03-08, hon blev nästan 96 år förviss...

Av Sabina H.Lindquist - 8 februari 2016 08:57

Riktigt illa skov-dag idag.....men kände ändå att jag ville låta mina djävulska onda händer och fingrar få jobba av sig lite på bloggen.    Det slog mig för att tag sedan vad jag har förändrat mig i utseende, tänk och sätt att agera utifrån situa...

Av Sabina H.Lindquist - 2 februari 2016 08:00

När jag brukar ha en riktig "skitdag" rent ut sagt brukar mitt hjärta lättas av att jag får pyssla om mig själv lite extra....bli lite mer fåfäng än vad jag brukar vara och bara tänka på mig själv ett tag.  Så igår var en sådan dag och då var min m...

Presentation


Jag är en 28-årig, snart skild kvinna som så många andra människor dagligen försöker att leva ett någorlunda fullgott liv trots dem kroniska sjukdomar som präglar det.
Det här helt enkelt vägen till mitt liv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Copyright by Sabina

Alla dem bilder utan någon specifik angiven referens är mina egna. 

Övriga hänvisas alltid till källa. Om ni vill dela någon av mina bilder måste ni hänvisa till min bloggadress. 

chronicwarrior.bloggplatsen.se 

Lämna gärna ett meddelande :)

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2016 >>>

RSS


Skapa flashcards