Alla inlägg den 24 januari 2016

Av Sabina H.Lindquist - 24 januari 2016 09:58

Är så tacksam för att jag har möjligheten att ha så många fyrbenta små liv omkring mig och i mitt liv. De gör livet ljusare och roligare tycker jag....så jag ser också till att föreviga minnena av dem och som ni ser nedan...de är så fotogeniska mina små pinglor.

Får jag presentera vår äldsta tös Bona (Cockerspanieln) och vår yngsta spillevink Tilly (svarta och bruna "black and tan" cavalier king charles spanieln) och så mina föräldrars två små bruna (rubyfärgade) cavalier king charles spaniel...Bella och Daisy. :)


Samt något kort på mina föräldrars lilla Milly, som sorgligt nog gick bort 2 augusti 2014. Spelar ingen roll hur lång tid det går saknaden är lika stor som om det var igår. Tänker på dig lilla Millygumman

Mammas tjej <3

   

Vårt lilla bustroll <3



 

"Sluta ta kort nu mamma...åh vad jobbig du är!" 


De där ögonen alltså! <3


   

Pappas tjej <3

 

Älskar att spana och undersöka allt vår lilla Tigerlilly <3


   

Tårtkalas för Bella och självklart är hedersgästerna bjudna ;-) Lilla Milly sitter till höger <3

   

Daisy kom som omplaceringshund (tre år) till mina föräldrar och är faktiskt helsyster till Bella. Familjen hon hade bott hos tidigare hade gjort en massa hemska saker mot henne så hennes tillit för människor var rätt låg och hon var rädd för det mesta. Bara att vara nära och våga ta plats tog tid för henne......men här ser ni att hon äntligen vågar breda ut sig OCH ligga nära. Lilla hjärtat <3


 

Lilla sötnosen Bella <3

 

Pappas kuddar är nästan alltid "occupado" ;-P "Bästa stället och sova på nära pappas huvud"....tycker Tilly

 

"Jag vaktar dig som en hök"....säger Bona ;-P Spelar ingen roll var jag är i hemmet....vänder jag mig om eller tittar ned så endera ligger eller sitter hon bakom eller nedanför mig. Så här får man kolla vart man sätter fötterna ;-P

 

Mammas lilla mysis 


   

Gosedjur är bland det bästa Bona vet....näst efter mamma alltså ;-)


   

Tilly är pappas flicka ;)


 

Tilly och Bella <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en 28-årig, snart skild kvinna som så många andra människor dagligen försöker att leva ett någorlunda fullgott liv trots dem kroniska sjukdomar som präglar det.
Det här helt enkelt vägen till mitt liv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Copyright by Sabina

Alla dem bilder utan någon specifik angiven referens är mina egna. 

Övriga hänvisas alltid till källa. Om ni vill dela någon av mina bilder måste ni hänvisa till min bloggadress. 

chronicwarrior.bloggplatsen.se 

Lämna gärna ett meddelande :)

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2016 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards