Alla inlägg den 26 januari 2016

Av Sabina H.Lindquist - 26 januari 2016 13:00

Skulle egentligen bloggat igår men orken fanns inte riktigt där.....men igår så firade vi vår lillskrutta som fyllde 5 år och självklart fick (båda förstås) sina favoritgodisar instuvade i toarullar. Dem älskar att öppna paket även om Bona är nog snäppet värre än vad Tilly är ;-P På julafton får man ha lite extra koll på klapparna under granen för annars riskerar det att försvinna en eller två om Bona är i farten ;-D


Fick inte till någon bra bild på 5 åringen som inte hade lust att ställa upp inför kameran...så det fick bli liten blandad kompott av bilder från när hon var liten till när hon blivit stor. 

Älskar dem så <3 <3 <3


                   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en 28-årig, snart skild kvinna som så många andra människor dagligen försöker att leva ett någorlunda fullgott liv trots dem kroniska sjukdomar som präglar det.
Det här helt enkelt vägen till mitt liv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Copyright by Sabina

Alla dem bilder utan någon specifik angiven referens är mina egna. 

Övriga hänvisas alltid till källa. Om ni vill dela någon av mina bilder måste ni hänvisa till min bloggadress. 

chronicwarrior.bloggplatsen.se 

Lämna gärna ett meddelande :)

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2016 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards